nowości
Naklejka na ścianę, Kosmos 3
Naklejka na ścianę, Kosmos 3

185,00 zł

szt.
Naklejka na ścianę, Kosmos 2
Naklejka na ścianę, Kosmos 2

185,00 zł

szt.
Naklejka na ścianę, Kosmos
Naklejka na ścianę, Kosmos

175,00 zł

szt.
Plakat, Boho geometryczne
Plakat, Boho geometryczne

39,90 zł

szt.
Plakat, Budda
Plakat, Budda

39,90 zł

szt.
Plakat, Boho liść
Plakat, Boho liść

39,90 zł

szt.
Plakat, Boho beże
Plakat, Boho beże

39,90 zł

szt.
Plakat, Boho beżowe donice
Plakat, Boho beżowe donice

39,90 zł

szt.
Plakat, Wyspa Madera - akwarela I
Plakat, Wyspa Madera - akwarela I

39,90 zł

szt.
Plakat, Wyspa Madera - akwarela II
Plakat, Wyspa Madera - akwarela II

39,90 zł

szt.
Plakat, Wyspa Madera - akwarela
Plakat, Wyspa Madera - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Włochy Coloseum - akwarela
Plakat, Włochy Coloseum - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Włochy Amalfi - akwarela
Plakat, Włochy Amalfi - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Florencja Włochy - akwarela
Plakat, Florencja Włochy - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Wieża Eiffla - akwarela
Plakat, Wieża Eiffla - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Pies - Jack Russell Terier
Plakat, Pies - Jack Russell Terier

39,90 zł

szt.
Plakat, Pies - Buldog francuski
Plakat, Pies - Buldog francuski

39,90 zł

szt.
Plakat, Pies - Jork
Plakat, Pies - Jork

39,90 zł

szt.
Plakat, Pies - Owczarek niemiecki
Plakat, Pies - Owczarek niemiecki

39,90 zł

szt.
Plakat, Pies - Labrador
Plakat, Pies - Labrador

39,90 zł

szt.
Plakat, Kobieta artystyczna II
Plakat, Kobieta artystyczna II

35,00 zł

szt.
Plakat, Kobieta artystyczna
Plakat, Kobieta artystyczna

35,00 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668227959.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@4rooms.com.pl lub telefonicznie: 668227959. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Produkty, które są produkowane na zamówienie nie podlegają zwrotowi ( dotyczy tapet , indywidualnych wymiarów naklejek czy też plakatów) 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki ponosi kupujący. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

4rooms | Tel: 668227959 | E-mail: kontakt@4rooms.com.pl | ul. Czubajkowa 18, 62-002 Złotniki | woj. wielkopolskie | NIP: 7431875161

Sklep internetowy Shoper.pl